Pravidla
PRAVIDLA INTERNETOVÉHO OBCHODU Obchodu pro Kapraře ROCKWORLD působícího na doméně www.ROCKWORLD.cz ze dne 01.01.2021
Níže uvedená Pravidla určují obecné podmínky prodeje platné v našem internetovém obchodě dostupném na adrese www.rockworld.cz, provozovaném společností ROCKWORLD Łukasz Pawlik, Kochanowskiego 21, Kietrz 48-130, DIČ: 7481388948, REGON: 532429748. Podnikatelská činnost je zaregistrována v Centrální evidenci a informacích o podnikatelské činnosti (CEIDG), kterou vede ministr odpovědný za ekonomické záležitosti.
1. Rozsah platnosti pravidel
Pravidla platí pro všechny objednávky podávané Spotřebiteli a Podnikateli prostřednictvím našeho internetového obchodu.
Spotřebitel je podle čl. 22 Občanského zákoníku fyzická osoba vykonávající s podnikatelem právní úkon, který není přímo spojen s její podnikatelskou nebo profesní činností.
Podnikatel je podle čl. 43 Občanského zákoníku fyzická osoba, právnická osoba a organizační jednotka, která není právnickou osobou, které zákon přiznává právní subjektivitu, vykonávající ve svém vlastním jménu podnikatelskou nebo profesní činnost.
Jiná nebo doplňující Pravidla a Obecné obchodní podmínky používané Podnikateli se nepoužijí – stanou se součástí smlouvy, pouze pokud s tím poskytneme výslovný, písemný souhlas.
2. Uzavření smlouvy
Kupní smlouva je uzavřena se společností ROCKWORLD Łukasz Pawlik.
Prezentace produktů v našem internetovém obchodě představuje nabídku uzavření kupní smlouvy. K uzavření smlouvy je třeba přidat vybrané produkty do nákupního košíku a podat objednávku. Nákupní košík a zadávané údaje ve formulářích lze upravovat před podáním objednávky pomocí dostupných funkcí a zpráv, které se objevují během procesu podání objednávky.
Kliknutím na stránce s přehledem objednávky na tlačítko potvrzující a finalizující objednávku podávají závaznou objednávku na produkty nacházející se v nákupním košíku. Ve chvíli přijetí a zaregistrování Vaší objednávky v informačním systému našeho internetového obchodu je uzavřena kupní smlouva. Po podání objednávky obdržíte od nás e-mail s potvrzením objednávky a uzavření smlouvy.
3. Jazyk a zásady uchovávání smlouvy
Kupní smlouvu lze uzavřít v českém jazyce.
Uchováváme obsah smlouvy a zasíláme Vám e-mailem údaje týkající se objednávky a naše Pravidla. Můžete také zkontrolovat informace týkající se Vašich objednávek prostřednictvím zákaznického účtu. Pravidla jsou také zpřístupněna na internetové stránce našeho internetového obchodu způsobem, který Vám umožňuje jejich získání, přehrání a uchování obsahu.
4. Dodání produktů
K uvedeným cenám produktů je ještě třeba přičíst náklady na dopravu. Objednané produkty jsou doručovány prostřednictvím námi spolupracujících kurýrních společností. Podrobné informace o možných způsobech a termínech dodání a o nákladech na dopravu jsou prezentovány během podání objednávky a ve speciální informační záložce na stránce našeho obchodu.
Průměrná doba realizace odeslání objednávky podle údajů ze 3. čtvrtletí roku 2023 činí 4,5 h, zatímco průměrná doba doručení realizovaná kurýrem je 1-2 dny.
Zásadně je možné osobní vyzvednutí produktů na adrese: ROCKWORLD Sklep dla Karpiarzy, Mikołaja 9A, 47-400 Racibórz, Polsko, v hodinách 10:00 do 18:00.
Zásilky realizované do výdejních boxů mohou být realizovány jen pro produkty, které se do těchto boxů vejdou. Jestliže během podání objednávky není možné zvolit výdejní box, systém neumožní zvolit tuto formu dodání.
5. Platby
V našem internetovém obchodě jsou pro Vás dostupné následující formy platby:
Elektronické platby (e-platby) prostřednictvím online platebního servisu PayU a PayNow.
Subjektem poskytujícím zpracování online plateb v rámci plateb kartami je Blue Media S.A. Dostupné formy plateb kreditními kartami: Visa, Visa Electron, Mastercard, MasterCard Electronic, Maestro
Platba na dobírku při převzetí zásilky.
Platba tradičním převodem na bankovní účet našeho obchodu. V případě volby této formy platby – po podání objednávky Vám zašleme prostřednictvím e-mailu údaje k realizaci převodu. Realizace objednávky bude zahájena po zaúčtování na našem účtu plné částky potřebné platby za podanou objednávku.
Podrobné informace o možných způsobech provedení platby, včetně integrovaných s naším obchodem online platebních službách a dostupných druzích e-plateb a případných dodatečných nákladech, jsou prezentovány během podání objednávky a na stránce našeho obchodu ve speciální informační záložce týkající se způsobů platby.
V případě nutnosti vrátit platbu, Prodávající vrátí platbu stejným způsobem platby, jaký použil spotřebitel, pokud spotřebitel výslovně nesouhlasil s jiným způsobem vrácení, který pro něj neznamená žádné náklady.
6. Právo na odstoupení od smlouvy
Spotřebitelé mají ze zákona právo na odstoupení od smlouvy, v souladu s informacemi obsaženými v poučení o právu na odstoupení od smlouvy.
Právo na odstoupení od smlouvy mají také fyzické osoby uzavírající smlouvu přímo spojenou s jejich podnikatelskou činností, pokud z obsahu této smlouvy vyplývá, že nemá pro tyto osoby profesionální charakter ve smyslu čl. 556 (4) Občanského zákoníku. Ostatním podnikatelům právo na odstoupení od smlouvy nenáleží.
7. Škody vzniklé během přepravy
Platí pro Spotřebitele: V případě spotřebitelského nákupu na dálku náš obchod vždy nese riziko náhodného poškození nebo ztráty věci během přepravy. Pokud budou objednané produkty doručeny s očividnými poškozeními vzniklými během přepravy, laskavě prosíme o co nejrychlejší nahlášení této vady u doručovatele a kontakt s námi. Zpoždění v nahlášení takové reklamace nebo navázání kontaktu nemá žádné důsledky pro Vaše zákonné nároky a jejich uspokojení, zejména pro Vaše práva z titulu zákonné odpovědnosti za vady popsané v bodě níže. Rychlejší nahlášení však pro nás představuje pomoc při uplatňování našich nároků vůči přepravci nebo pojišťovateli přepravy.
Platí pro Podnikatele (s výjimkou fyzických osob uzavírajících smlouvu přímo spojenou s jejich podnikatelskou činností, pokud z obsahu této smlouvy vyplývá, že nemá pro tyto osoby profesionální charakter ve smyslu čl. 556 (4) Občanského zákoníku): Riziko náhodné ztráty nebo náhodného zhoršení stavu produktu přechází na Vás v okamžiku jeho předání námi speditérovi, přepravci nebo jiné osobě či instituci zabývající se realizací zásilky. Nenese odpovědnost za ztrátu, úbytek nebo poškození produktu vzniklé od okamžiku jeho přijetí k přepravě až do jeho předání Vám a za zpoždění způsobené přepravcem v doručení zásilky.
8. Záruka, garance a odpovědnost prodávajícího
Platí pro Spotřebitele: Jsme povinni dodat produkty (věci) bez vad. Platí zákonné právo odpovědnosti za vady prodané věci (tzv. záruka za vady) v rozsahu stanoveném v čl. 556 a následujících Občanského zákoníku. Odpovídáme za záruky, pokud fyzická vada bude zjištěna před uplynutím dvou let od data předání věci Vám. Pokud je předmětem prodeje použitá movitá věc, odpovědnost za záruky činí jeden rok od okamžiku jejího předání.
Reklamace lze podávat:
prostřednictvím elektronické pošty na adresu: service@rockworld.cz
písemně na adresu: ROCKWORLD Sklep Dla Karpiarzy, Mikołaja 9A, 47-400 Racibórz s poznámkou "REKLAMACE"
Zavazujeme se odpovědět na reklamaci neprodleně, nejpozději do 14 dnů od dne jejího podání. V případě uplatňování práv z titulu záruky – pokud to považujeme za nezbytné k posouzení reklamace, jste povinni na naše náklady doručit vadnou věc na výše uvedenou poštovní adresu. Pokud by vzhledem k povaze věci nebo způsobu její instalace bylo její doručení nadměrně obtížné, jste povinni zpřístupnit nám věc na místě, kde se nachází.
Informace týkající se případné dodatečné záruky a jejích podrobných podmínek jsou vždy přiloženy k produktu a dostupné na informačních stránkách internetového obchodu.
Platí pro Podnikatele: V případě kupní smlouvy uzavírané s Podnikatelem, na základě čl. 558 § 1 Občanského zákoníku, je odpovědnost našeho internetového obchodu z titulu záruky za vady věci vyloučena.
Náš zákaznický servis je Vám k dispozici: od pondělí do pátku od 10:00 do 18:00
9. Služby poskytované elektronickou cestou
K využívání našeho internetového obchodu, včetně prohlížení sortimentu a podávání objednávek, je nezbytné mít multimediální zařízení s nainstalovaným internetovým prohlížečem a přístupem k internetu a elektronické poště. V nastavení prohlížeče se doporučuje povolit podporu JavaScript skriptů a ukládání souborů Cookies. Uživatelé jsou povinni využívat internetový obchod způsobem v souladu se zákonem a dobrými mravy, platí zákaz poskytování obsahu o protiprávním charakteru.
Přijímáme veškerá nezbytná opatření k zajištění plně správného fungování servisu a rozhraní našeho internetového obchodu v rozsahu vyplývajícím z aktuálního technického stavu a zavazujeme se odstranit v rozumné lhůtě veškeré uživateli nahlášené nedostatky a technické problémy. Výše uvedené platí také pro možnost přihlášení k newsletteru nebo volitelnou možnost založení zákaznického účtu – pokud jsou tyto služby poskytovány v rámci našeho obchodu. O všech zjištěných nedostatcích nebo přerušeních ve fungování servisu a služeb našeho internetového obchodu nás můžete informovat prostřednictvím kontaktních údajů uvedených v bodě výše. V reklamaci týkající se nedostatků spojených s technickým fungováním servisu internetového obchodu prosíme o uvedení druhu a data výskytu nedostatku.
10. Kodex dobrých praktik
Dobrovolně jsme se podřídili „Kritériím kvality Trusted Shops" dostupným na tomto odkazu.
11. Mimosoudní řešení sporů
Informujeme, že Spotřebitelé mají možnost využít mimosoudní způsob řešení reklamací a uplatňování nároků. Informace o způsobu přístupu k výše uvedeným postupům a řízením při řešení sporů jsou uvedeny na následující adrese: www.uokik.gov.pl v záložce „Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů”.
Navíc na adrese: ec.europa.eu/consumers/odr mají Spotřebitelé přístup k online platformě pro řešení spotřebitelských sporů (tzv. platforma ODR). Platforma ODR představuje vícejazyčnou, interaktivní internetovou stránku pro obsluhu Spotřebitelů a podnikatelů hledajících mimosoudní řešení sporů vyplývajících z uzavření na dálku kupní smlouvy nebo smlouvy o poskytování služeb.
Využití výše uvedených mimosoudních způsobů uplatňování nároků a řešení sporů je dobrovolné a může nastat pouze tehdy, pokud obě strany sporu (Spotřebitel a prodávající) s tím souhlasí.
12. Závěrečná ustanovení
Žádné z ustanovení těchto Pravidel nemá za cíl porušení zákonných práv Spotřebitele. V případě jakýchkoli rozporů ustanovení těchto Pravidel s právy Spotřebitelů vyplývajícími z obecně platných právních předpisů – místo problematických ustanovení Pravidel budou vždy použity zákonné regulace.
Pokud jste Podnikatel, pak pro všechny smlouvy uzavřené s námi platí české právo s výjimkou Úmluvy OSN o smlouvách o mezinárodní koupi zboží.
Pokud jste Podnikatel, právnická osoba veřejného práva nebo vyčleněná veřejnoprávní složka, je soudem výhradně příslušným k řešení všech sporů vyplývajících ze smluvních vztahů mezi námi a Vámi soud příslušný pro naše sídlo. Předchozí věta se netýká fyzických osob uzavírajících smlouvu přímo spojenou s jejich podnikatelskou činností, pokud z obsahu této smlouvy vyplývá, že nemá pro tyto osoby profesionální charakter ve smyslu čl. 556 (4) Občanského zákoníku.
Adresa kamenného obchodu:
ROCKWORLD Sklep Dla Karpiarzy
ul. Mikołaja 9A, 47-400 Racibórz, Polsko
tel. +48 883 474 729
https//:www.rockworld.cz
e -mail: info@rockworld.cz
facebook: www.facebook.com/obchodprokaprare
otevírací doba:
Pondělí-Pátek: 10.00-18.00
Sobota: 8.00-13.00
Registrační údaje firmy:
ROCKWORLD Łukasz Pawlik, ul. Kochanowskiego 21, 48-130 Kietrz, Polsko, DIČ: 7481388948